
KLM heeft officieel de benoeming bekendgemaakt van Raymond Reedijk (51) als Sales Director Indirect Sales bij KLM Nederland per 1 februari.
In deze functie is hij verantwoordelijk voor de ticketverkoop via indirecte kanalen. Het gaat om zowel de zakelijke als de leisure markt.
Het was al bekend dat Reedijk zowel de zakelijke als de leisure markt voor zijn rekening zou nemen na de overstap van Lisette Klomp-Bueters. Zij gaat aan de slag bij Air France-KLM Customer Service, waar ze als Director Service Concepts is aangesteld.
Vanuit de marktdynamiek en het oogpunt van efficiency is vervolgens besloten om alle indirecte salesactiviteiten in één functie onder te brengen. Reedijk was al verantwoordelijk voor de zakelijke markt bij KLM Nederland.
‘Lisette en ik trokken vanuit onze doelgroepen al veel op bij verkoop en evenementen als Jij&KLM en het KLM Open, dus nieuw is de leisure markt niet voor mij. Ik kijk ernaar uit om mijn ervaring en inzichten verder in te zetten om beide markten te bedienen. Het is een uitdagende rol, maar ik ben ervan overtuigd dat we met dit sterke team en onze duidelijke strategie succesvol zullen zijn. En ik wens Lisette natuurlijk heel veel succes in haar mooie nieuwe rol bij Air France-KLM.’ (Foto: KLM).
Geef een reactie