Abonneenummer opvragen
Hoe krijg ik toegang tot de Premium content?
Toegang tot de Premium content is alleen mogelijk met een abonnement. Dit kan een Web Only of een Compleet abonnement zijn. De voorwaarden en tarieven zijn hier te vinden.
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Eenmaal ingelogd kan dit rechtsboven onder de button ‘Mijn Gegevens’. U kunt ook uw oude adresgegeven en uw nieuwe adresgegevens per e-mail versturen naar klantenservice@aboland.nl, o.v.v. uw abonneenummer.
Ik weet mijn wachtwoord niet (meer)
Om uw wachtwoord te herstellen kunt u hier een nieuw wachtwoord opvragen.
Ik had wel toegang, maar nu niet meer?
Begin 2021 is de website grondig opgeschoond en zijn er veel accounts verwijderd waar geen betaald abonnement aan gekoppeld is. Heeft u wel een betaald abonnement, dan kunt u met het e-mailadres waarmee dit abonnement is aangevraagd inloggen. Heeft u ten onrechte geen toegang meer omdat u wel degelijk een abonnement heeft op TravMagazine? Gelieve uw abonneenummer en e-mailadres te sturen naar klantenservice@aboland.nl.
Hoeveel mensen kunnen van het Premium account gebruik maken?
Het Premium account is persoonsgebonden en kan slechts door één persoon gebruikt worden. Een account kan niet op twee verschillende werkplekken tegelijk toegang hebben tot de Premium content. Voor vragen over collectieve abonnementen kunt u mailen naar info@travmedia.nl
Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, hoe doe ik dit?
Wellicht gebruikt u tegenwoordig een ander e-mailadres of heeft u geen toegang meer tot het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw abonnement. Dan is het van belang dat uw nieuwe e-mailadres wordt gekoppeld aan uw bestaande abonnement. Om dit te wijzig en stuurt u een e-mail naar klantenservice@aboland.nl, met daarin uw abonneenummer en het oude e-mailadres dat u wilt wijzigen en het nieuwe e-mailadres.
Weet u het oude e-mailadres of uw abonneenummer niet meer, stuur dan aub uw volledige adresgegevens en bedrijfsnaam inclusief het nieuwe e-mailadres naar klantenservice@aboland.nl.