De problemen op Schiphol, de vooruitzichten voor boekjaar 2023 vanwege de hoge inflatie en onzekerheid over de energienota, maar ook de boekingsgolf van afgelopen zomer.
Deze en andere onderwerpen passeerden donderdag de revue tijdens het jaarlijkse grote interview voor de Top 50 van TravMagazine, die begin november verschijnt.
Het motto voor de komende Top 50 is: Proud te be in Travel. De branche mag trots zijn op hetgeen de afgelopen twee coronajaren is gepresteerd, maar ook hoe wordt ingespeeld op de moeilijke situatie op Schiphol om te voorkomen dat klanten gedupeerd raken. Die trots mag de branche best wat meer uitdragen.
Deelnemers aan het gesprek waren Michelle de Wit (Prijsvrij/D-reizen), Joyce Akkersdijk (FTI), Marjon Kaper (ANWB Reizen), Milka van Dam (Travel Counsellors), Steven van der Heijden (Corendon), Arjan Kers (TUI) en Bas Gerressen (KLM).
Het gesprek vond plaats op Landgoed De Salentein in Nijkerk. Gespreksleider was uitgever Tom van Apeldoorn (TRAVel Media).
Het resultaat is in november te lezen in de speciale uitgave van de Top 50.
Foto: de deelnemers aan het gesprek (vlnr): Milka van Dam (Travel Counsellors), Arjen Lutgendorff (TRAVel Media), TJ van Apeldoorn (TRAVel Media), Michelle de Wit (Prijsvrij/D-reizen), Tom van Apeldoorn (TRAVel Media), Steven van der Heijden (Corendon), Marjon Kaper (ANWB Reizen), Arjan Kers (TUI), Theo de Reus (TRAVel Media), Bas Gerressen (KLM) en Joyce Akkersdijk (FTI). (Foto Nils van Houts).