Baby speelt hoofdrol in nieuwe KLM-commercial - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

Baby speelt hoofdrol in nieuwe KLM-commercial

Door: | 15 maart, 2019

KLM heeft een nieuwe commercial gelanceerd, waarin de hoofdrol is weggelegd voor een reislustige baby. De 55 seconden durende commercial is te zien op de Nederlandse tv en in de bioscopen.

De commercial maakt deel uit van de nieuwe KLM-merkcampagne ‘Maak je wereld groter’ die inzet op levenslange KLM-loyaliteit van klanten.
“KLM is op de Nederlandse markt de laatste jaren voornamelijk zichtbaar geweest met salescampagnes zoals Kofferpakkers, KLM Werelddeal Weken en KLM Package Deals’, zegt Femke de Zeeuw, director Marketing Communications & Brand KLM Nederland. ‘Maar er is ook het verhaal over de rol die KLM kan vervullen in het leven van heel veel Nederlanders. De focus in de campagne ligt dan ook op life-long loyalty. Dit wordt uitgebeeld door een baby, die laat zien dat KLM in elke fase van het leven een relevante rol kan spelen. En wat het reisdoel of de bestemming ook is, je vliegt natuurlijk met KLM. Of zoals we dat verwoorden in de campagne: Waar je in je leven ook heen wilt, we gaan er samen naartoe.’

Klik hier om de commercial te bekijken.

(Visited 300 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.