TUI heeft maandag een verdere stap gezet in de eerder aangekondigde integratie van KRAS in het hoofdmerk TUI.
De KRAS-reizen zijn vanaf nu te vinden op TUI.nl. Tegelijkertijd is een mediacampagne gestart om de overgang wereldkundig te maken. Met als belangrijkste boodschap dat al het vertrouwde van KRAS blijft en klanten dus bijna niets zullen merken van de overgang, zegt TUI maandag.
‘Door gebruik te maken van de mogelijkheden en de zekerheid van TUI worden de vakantiewensen minstens zo goed vervuld en blijft de hoge kwaliteit zoals men gewend was bij KRAS betaalbaar. Samen met de TUI-garanties zoals de flexibele omruilgarantie, de laagste prijsgarantie en de repatriëringsgarantie, kunnen klanten maar ook reisagenten met een gerust hart voortaan bij TUI boeken.’
Wie vanaf nu de website van KRAS bezoekt, wordt doorgestuurd naar een speciale pagina op TUI.nl
Op deze pagina is meer informatie te vinden over de overgang, het aanbod en wordt er antwoord gegeven op veelgestelde vragen. Verder hebben de vertrouwde gezichten van de reisleiders er een plek, want ook de reisleiders verhuizen mee van KRAS naar TUI.
De Mijn Boeking-omgeving van KRAS blijft nog wel beschikbaar tot 1 april 2021 voor klanten die een reis geboekt hebben met vertrek tot 1 april aanstaande. De hele overgang van KRAS naar TUI moet ook op deze datum zijn afgerond.
De integratie van KRAS in TUI werd in september vorig jaar al aangekondigd. De stap verlaagt de kosten en verhoogt de efficiëntie, omdat de focus dan komt te liggen op één merk op één platform. De doelgroep waar het merk KRAS zich op richt, de actieve 50plus’ers, zal daarmee ook door TUI worden aangesproken met een relevant aanbod. (Foto TUI)