TUI lanceert samen met Kras een nieuw concept op de Vakantiebeurs. De twee reismerken hebben samen een stand van 1.000 vierkante meter. Naast 50 reisspecialisten van TUI en Kras zelf zijn ook tien geselecteerde partners op de stand aanwezig.
De Vakantiebeurs spreekt van 1.000 vierkante meter ‘unieke vakantiebeleving’. Eye catcher van het nieuwe concept is het grote ronde LED-scherm met dynamic visuals. Het scherm hangt boven de stand en heeft een doorsnee van 14 meter.
Om de vakantiebeleving compleet te maken, worden in het Kras-theater ieder half uur presentaties gegeven door ervaren Kras-reisleiders over diverse vakantiebestemmingen, zoals Cuba, Sri Lanka, USA en Vietnam. Ook is een Kras Top Class touringcar te bekijken.
Naast de 50 eigen reisspecialisten van TUI en Kras zijn tien geselecteerde partners aanwezig: Atlantica hotels, Barut hotels, Blue Lagoon Group, Curaçao Tourist Board, Walt Disney Parks & Resorts, H10 hotels, TUI Cruises, RIU, ROBINSON en Sunny Cars.
‘Ik ben enorm trots op ons nieuwe beursconcept’, zegt Nico van der Veer, directeur Reisbureaus en Mobiele Reisagenten van TUI. ‘Door TUI en Kras samen te brengen, kunnen we ons complete reisaanbod aan de bezoekers presenteren. En dat ook nog eens in de geweldige entourage van een prachtige stand met een groot team van reisspecialisten en partners. Dat is echt vakantiebeleving in optima forma.’
Bart Meijer, brandmanager van de Vakantiebeurs: ‘We kijken uit naar het nieuwe imposante beursconcept van TUI en Kras. Samen met hen zijn we het afgelopen jaar bezig geweest om de samenwerking te intensiveren. Een mooi voorbeeld van hoe we samen met partners de Vakantiebeurs als event versterken, vernieuwen en klaarmaken voor een succesvolle toekomst.’
De Vakantiebeurs duurt van 9 tot en met 13 januari. De vakdag is op woensdag 9 januari.
Foto: TUI ontving op de laatste editie van de Vakantiebeurs veel partners op zijn stand (vlnr): Jeroen Otto, Dimitri Joannides, Ronald Raadsheer (TravelXL) en Arjan Kers.