TravMagazine heeft onlangs haar geheel vernieuwde website gelanceerd. De nieuwe versie van www.travmagazine.nl is reeds live gegaan. ‘Slechts een aantal visuele aanpassingen, maar het grootste werk is geleverd onder de motorkap’, zegt T.J. van Apeldoorn, Commercieel Directeur van TRAVel Media.
‘De afgelopen maanden heeft het verkeer naar onze website een ontzettende piek meegemaakt, die voorlopig niet lijkt af te vlakken. Dit heeft ertoe geleid dat we heel kritisch naar onze website zijn gaan kijken. Er waren al een aantal punten die we graag wilden aanpakken, met name de ‘paywall’ op alle content die er al enkele jaren op zit. Hier zit ook meteen de grootste verbetering in mijn ogen. Sinds 2014 was de content van de website niet zichtbaar voor mensen zonder een abonnement. Nu hebben we dit aangepast naar de inmiddels bekende ‘Premium content’ formule. Op deze manier is er juist méér content beschikbaar voor mensen zonder een abonnement en zal er voor de betalende abonnees een constante stroom van Premium artikelen verschijnen met diepgang, longreads en uitgewerkte interviews. Wij vinden dat deze manier van betalen voor content meer bij deze tijd past.’
Om de lancering van de nieuwe website te vieren, is er direct een kortingsactie voor nieuwe abonnees geïntroduceerd. Word nu abonnee (Web Only of Compleet) en ontvang het eerste jaar 30 procent korting!