‘Als Corendon zijn we altijd voorloper geweest als het om creativiteit gaat. We komen als eerste met nieuwe ideeën. Je wilt niet stilzitten. De wereld verandert.’
Dat zeggen oprichter Atilay Uslu en marketingdirecteur Hotels Martin de Boer van Corendon in de nieuwe online uitgave van TravMagazine over de lancering van de Costa Holanda.
TravMagazine #21verschijnt opnieuw in een online uitgave en is beschikbaar voor de hele branche. Dus ook voor alle thuiswerkers die juist in deze tijd op de hoogte willen blijven van het laatste reisnieuws en reacties uit de branche, maar geen thuisabonnement hebben op TravMagazine.
De nieuwe digitale editie #21 staat inmiddels weer online.
In deze uitgave vertellen hotelaanbieders (TUI, Corendon, RIU) welke maatregelen zij op de bestemmingen nemen om binnenkort weer open te kunnen. ‘We moeten wennen aan een nieuwe werkelijkheid.’
Voor Joyce Akkersdijk van FTI is één ding duidelijk: je moet de gast niet het gevoel geven dat hij incheckt bij een ziekenhuis.
Het ministerie van Toerisme van Turkije wil als eerste klaar zijn als het hoogseizoen alsnog begint. ‘De deur staat altijd open.’
Reisverkopers werden in mei geconfronteerd met agressieve klanten vanwege onduidelijkheid over vouchers. Marijke de Jong (Solution Trainingen) geeft tips: ‘Laat je klant even afkoelen in de ijskast.’
Judith Eyck (Vakanties.nl) zegt: ‘We worden nu gezien als oplichters die weigeren geld terug te betalen. We vragen alleen maar om geduld.’
ZRA Anita Timmerman (The Travel Club) vertelt over haar week. ‘We hebben het leukste beroep, maar nu even niet.’
José van Felius (TUI at Home) bedacht de Bliekenbox. ‘Liever netwerken dan Netflixen’
Wolfgang Hendrix (UStravel) heeft tot nu toe weinig vouchers hoeven uitgeven. En houdt klanten binnen.
Onder het motto ‘Welcome back!’ toont TravMagazine weer de leukste branchefilmpjes van de week.
En nog veel meer…