Thalys introduceert een loyaliteitsprogramma met nieuwe voordelen, direct beschikbaar op Thalys.com en in de Thalys-app. Het programma is eenvoudiger, snel toegankelijk en dichter bij de reiziger, zegt Thalys.
My Thalys World beloont vanaf nu de waarde van elke aankoop: reizigers sparen naast ledenpunten die hun status bepalen ook Miles, inwisselbaar voor producten en diensten van Thalys en haar partners. Daarnaast kunnen leden gebruik maken van veel andere voordelen vanaf de eerste reis en voor elke uitgegeven euro.
Het programma bestaat uit drie statussen: Explorer, Club en Club+. Leden profiteren onder andere van een voorkeursbehandeling bij de klantenservice (afhankelijk van hun status), reisbonussen met extra Miles aangeboden op de 3-de, 5-de en 10-de reis en ontvangen een compensatie in de vorm van Miles bij vertragingen. Leden van Club+ genieten bovendien van een flexibele toegang tot alle Thalys treinen op dezelfde dag als hun oorspronkelijk geboekte trein. Alle leden kunnen hun Miles inwisselen voor reisgerelateerde producten in de Thalys-webshop, met een ruim aanbod aan duurzame geschenken.
Het loyaliteitsprogramma is volledig gratis. Om lid te worden, volstaat het om een account aan te maken op Thalys.com of in de Thalys-app. De 166.000 leden van het vorige programma behouden hun status en de Miles worden automatisch overgezet naar My Thalys World.
‘Met dit nieuwe programma wil Thalys de relatie met haar reizigers versterken, hen beter ondersteunen tijdens het reizen en hen belonen, zonder uitzondering en direct vanaf de eerste reis aan boord van Thalys’, zegt Bruno Dierickx, Marketing & Commercieel Directeur van Thalys. ‘Met My Thalys World bieden we een programma dat Europa voor iedereen toegankelijker maakt.’ (Foto Shutterstock).