Sunny Cars publiceert deze week de derde editie van On your way, het magazine dat in 2018 werd gelanceerd als alternatief voor de traditionele brochure. Het blad is bedoeld om vakantiegangers te inspireren en om te laten zien hoeveel leuker een vakantie wordt met een huurauto.
Deze week valt het inspiratiemagazine bij reisbureaus en ZRA’s op de mat.
‘We hebben ons verdiept in welke vragen het meeste binnenkomen op onze klantenservice’, zegt Suzanne Al, Director of Marketing Netherlands, Belgium & France. ‘Op basis daarvan zijn we gaan schrijven, om zo antwoord te geven op de punten waar huurders het meest tegenaan lopen.’
Voorbeelden van deze onderwerpen zijn links rijden, autohuur met kinderen en wat je precies moet doen bij schade of een boete.
Daarnaast komen ook klanten van Sunny Cars aan het woord. ‘Uit ruim 22.000 reviews scoren we een 9, daar zijn we reuzetrots op. We laten daarom graag onze klanten zelf vertellen waarom ze zo blij met ons zijn, dat is veel leuker dan wanneer wij het zelf zeggen.’
On your way kan op verschillende momenten van de customer journey worden ingezet, zegt
Marco Ammerlaan, Director of Sales Netherlands, Belgium & France. ‘Nieuw bij deze editie is dat de reisagenten een fysieke mailing erbij ontvangen, een soort guide. Daarin staat hoe je On your way in diverse fases kunt inzetten. Leg bijvoorbeeld de magazines op de leestafel, geef ze mee bij een offerte of doe er één bij de vertrekpapieren van een klant die autohuur heeft geboekt.’
Het doel van deze mailing is om het inspiratiemagazine actiever in te zetten en nog meer profijt ervan te hebben bij het maken van boekingen. ‘On your way kun je inzetten als verkooptool die helpt bij het inspireren tot het huren van een auto. Er is nog steeds veel mogelijk qua conversieverhoging.’
Reisagenten ontvangen een fysiek magazine en kunnen meer exemplaren bijbestellen via TWI.
De webversie is hier te lezen.