Personal Touch Travel (PTT) heeft in overleg met zijn franchiseraad besloten dat Thomas Cook-klanten bij een herboeking alleen de meerkosten dienen te betalen.
Voor het restantbedrag klopt PTT rechtstreeks aan bij SGR, zegt Arjan Kastelein, directeur van Personal Touch Travel.
‘We willen onze klanten niet in de kou laten staan. We maken daarbij geen verschil tussen onze bestaande klanten en klanten die direct via Neckermann.nl hebben geboekt. Bij een nieuwe boeking vragen we klanten de meerkosten te betalen. Voor het restant dienen we namens de klant een claim in bij SGR. Dat schieten we als organisatie voor, dus ook voor onze franchisenemers. Op die manier ondervinden klanten en onze franchisenemers geen nadeel van de situatie.’
Foto: Saskia Veenhuijs en Arjan Kastelein, de directie van PTT.
Rens zegt
Wat is nu precies de nieuwswaarde van dit bericht?
Vemde Travel , Jos zegt
Dat doet dus bijna ieder reisbureau. Waarom PTT noemen en niet de rest ?