Na de bekende Cup of TUI van de afgelopen jaren en de borrel in de namiddag lanceert TUI iets nieuws voor de komende Vakantiebeurs: TUI Insights, waarbij reisagenten in contact komen met leveranciers van over de hele wereld.
‘Het wordt een soort mini-event op de Vakantiebeurs’, zeggen salesmanager Dimitri Joannides en beursmanager Bart Meijer.
Net als voorgaande jaren beschikt TUI bij de komende editie van de Vakantiebeurs weer over een grote stand. ‘Enerzijds bedoeld voor representatie, maar ook om actief te kunnen verkopen’, zegt Joannides.
Voor de vakdag gooit TUI het over een andere boeg met de lancering van TUI Insights, een concept dat van TUI België is overgenomen. Het doel is reisverkopers in contact te brengen met leveranciers op de TUI-stand. ‘We willen op deze manier meer inhoud aan de vakdag geven. We hebben twee sessies, in de ochtend en de middag. Ik noem het een mini-Vakantiebeurs’, zegt Joannides.
‘Het initiatief van TUI past in ons streven om, zowel tijdens de beurs als door het jaar heen, een grotere rol te spelen als kennis- en inspiratiepartner voor de branche’, zegt beursmanager Bart Meijer.
Lees het complete interview met Dimitri Joannides en Bart Meijer in TravMagazine #47 van deze week.
Of bekijk alvast het bijgaande filmpje.