TUI is een grote marketingcampagne gestart over Curaçao, waarbij op digitale schermen in winkelcentra livebeelden van het tropische eiland worden getoond.
De schermen, 270 in totaal, zijn te vinden in diverse winkelcentra in 20 steden door heel Nederland.
Voor de campagne is bewust voor Curaçao gekozen. Het is een van de weinige zonbestemmingen waar Nederlanders op dit moment terecht kunnen. En dat maakt het een populaire vakantiebestemming in deze periode.
‘Reizen is momenteel even anders dan je gewend bent, maar ook in deze tijd kun je ontspannen op een veilige en onbezorgde vakantie’, zegt Frans Leenaars, Chief Marketing Officer Wester Region bij TUI.
‘Curaçao is ook in de winter een heerlijke bestemming en hoe kunnen we dat beter laten zien dan met een livestream?’
Muryad de Bruin, Regional Manager van de Curaçao Tourist Board die met TUI in het project samenwerkt, zegt: ‘Het verrast vakantiegangers dat ze in deze periode ergens relaxed en zorgeloos vakantie kunnen vieren. Een blik op hoe lekker het momenteel is om op Curaçao te zijn, is precies waar nu behoefte aan is.’
De campagne is vorige week van start gegaan voor de periode van twee weken. (Foto TUI)