De presentatie van het verkeersbureau van Las Vegas trok woensdagavond 55 reisprofessionals naar de Boom Chicago in Amsterdam, dat voor de gelegenheid was omgedoopt tot de Boom Las Vegas.
De gasten werden onthaald op een avond vol humor, entertainment en de nodige netwerkmogelijkheden. Belangrijke partners van de Las Vegas Convention and Visitors Authority waren voor het eerst samen in Nederland om kennis te maken met Nederlandse reisprofessionals.
In de Las Vegas Comedy Show stonden de vijf partners uit Las Vegas centraal: Caesars Entertainment, The Cosmopolitan, MGM Resorts International, The Venetian Resort en Bindlestiff Tours. Aansluitend waren er netwerksessies.
‘Met de directe vlucht van KLM is Nederland, maar ook België, een belangrijke markt voor ons. Wij willen laten zien dat Las Vegas een stad is waar werkelijk waar alles mogelijk is. Van ‘s werelds beste entertainment shows tot fantastische restaurants met celebrity chefs, sportevenementen en natuurparken in de omgeving’, zegt Katja Spitz, International Market Manager bij Las Vegas Convention and Visitors Authority (LVCVA).
Marco Beentjes van The Travel Club is de winnaar van de Las Vegas quiz. Hij ging naar huis met de hoofdprijs, twee retourtickets Amsterdam-Las Vegas en negen hotelovernachtingen op de Strip.
Foto (vlnr): Winnaar Marco Beentjes van The Travel Club (midden) met Susan Farkas (The Cosmopolitan), Robert Griff (Bindlestiff Tours), Andrea Schneider (MGM Resorts International), Jennifer Eering (Caesars Entertainment), Alex Brown (The Venetian Resort) en Katja Spitz (Las Vegas Convention and Visitors Authority).