Onder de naam Content-marketeers.nl is Jitske Roos, bekend van haar consultancy-bedrijf, ActieResult, een tweede activiteit begonnen.
‘Ik zie volop nieuwe marktkansen, die ik met Content-marketeers.nl ga oppakken. Als consultant kan ik maar een beperkt aantal klanten bedienen, omdat ik zelf het product ben. Met Content-marketeers.nl heb ik een heel team opgebouwd, waarbij ik de operationele werkzaamheden onderbreng en op die manier nieuwe klanten en nieuwe markten aanboor. Wij helpen andere bedrijven met het maken van content. Wij zijn de externe partner voor marketing en communicatie, zowel voor een eenmalige opdracht of meer structureel.’
De doelgroep van Roos bestaat vooral uit bedrijven die zelf geen marketing- en communicatieafdeling hebben, maar wel met regelmaat van zich willen laten horen naar bestaande- en nieuwe klanten. Het bedenken van goede content en het met regelmaat creëren van content is een vak apart. Uiteraard is het voor bedrijven met een eigen marketing- en communicatieafdeling ook goed om een buitenstaander naar de huidige marketing- en communicatie-uitingen te laten meekijken. Een kritisch opbouwende blik van een buitenstaander levert vaak een frisse kijk op.’