EURAM lanceert half september zogeheten Premium features voor de digitale en PDF offertes en roadbooks. Deze features stellen de reisprofessional in staat vergaande branding en personalisatie toe te passen. ‘Essentieel in deze tijden‘, zegt Business Development Director Vincent Hekkert.
‘Voor het ontwikkelen en het up to date houden van de technologie wordt door EURAM flink geïnvesteerd. Het zijn zaken die bijna niet te betalen zijn wanneer je ze als reisprofessional zelf zou moeten ontwikkelen. De Premium features zijn extra’s waarmee de professional zich kan onderscheiden en die veel verder gaan dan alles wat we ooit ontwikkeld hebben. Vandaar dat we een bescheiden fee vragen voor het gebruik ervan.’
Met de Premium features voor offertes en roadbooks kunnen gebruikers zich optimaal profileren richting klant. ‘Je kunt je eigen huisstijl en lettertype toevoegen. Je kunt teksttemplates maken voor de welkomsttekst, prijsinformatie, tips van de reisprofessional, plaatsen, producten, noem maar op. Reuze handig als je bijvoorbeeld je eigen tekst van de plaats San Francisco wilt gebruiken.’
Volgens Hekkert is er al veel interesse voor de Premium features. Er zijn met diverse partijen al gesprekken gevoerd. ’Hoe meer gebruikers er in een groep of keten zitten, hoe goedkoper de maandlasten per verkooppunt zijn. Het kan straks inderdaad gebeuren dat in een keten verschil ontstaat tussen professionals die de Premium features wel of niet gebruiken, maar dat moet iedereen zelf bepalen.’
Wie de Premium features niet wil, die kan gewoon gratis de website en de gratis versie van de offertes en roadbooks blijven gebruiken.
Lees meer in de nieuwe TravMagazine 37.