Onder de naam CLEAN 2.0 heeft de eigen hotelketen van de FTI Group, MP Hotels, een concept gelanceerd om te voldoen aan de hoogste norm voor de veiligheid en hygiëne voor gasten en medewerkers.
De Meeting Point Hotels omvat een keten van meer dan 70 hotels in elf landen.
Het concept, dat is ontwikkeld met twee gespecialiseerde bedrijven, bestaat uit de opleiding van werknemers op het gebied van hygiëne en nieuwe instructies voor het reinigen van openbare ruimtes zoals de lobby, liften, restaurants of spa- en fitnessruimtes, gastenkamers, keuken en personeelslounges.
Ook de naleving hiervan wordt grondig gecontroleerd. Daarnaast zijn er temperatuurcontroles bij de hotelingang en komen er dispensers met desinfectiemiddelen op drukke plaatsen. Ook de naleving van minimumafstanden wordt in acht genomen.
‘We staan in de startblokken om de activiteiten in onze meer dan 70 hotels wereldwijd te kunnen hervatten zodra de reisbeperkingen worden opgeheven’, zegt Roula Jouny, CEO van MP Hotels en Chief Content Officer van de FTI Group.
Meeting Point Hotels, opgericht in september 2015, omvat meer dan 70 hotels in elf landen, met in totaal meer dan 16.000 kamers. De keten omvat de hotelmerken Labranda Hotels & Resorts, de Design Plus-hotels, Kairaba Hotels & Resorts, Club Sei en Lemon & Soul.
Foto: Een van de Labranda hotels van FTI Group.