Silverjet blijft investeren in de relatie met de reisagent. De partnerdag die vrijdag werd gehouden op golfclub de Scherpenbergh in Lieren bij Apeldoorn is daar een goed voorbeeld van.
Met 54 bezoekende agenten had de aanbieder van het topsegment reizen over belangstelling niet te klagen. Onder hen waren veel vaste retailpartners van Silverjet, die de presentaties bijwoonden van de luxe hotels en informatie kregen over luxe cruiseschepen en bestemmingen. Hieronder waren Beachcomber Hotels & Resorts, Seaside Hotels, Harbour Village Bonaire, Lopesan Hotels & Resorts, Ponant Cruises en het verkeersbureau van Griekenland.
Na de presentaties was er een tweegangen lunch ‘op Silverjet-niveau’, naar keuze gevolgd door een rondje golf langs de negen holes of een golfclinic. De dag werd afgesloten met een prijsuitreiking, waarbij meerdere overnachtingen in luxe accommodaties werden weggegeven, zodat de winnaars zelf met het Silverjet-product kunnen kennismaken.
De bezoekers keerden na de cocktail tevreden huiswaarts. ‘Dat zoveel mensen een hele dag hebben uitgetrokken om ons event bij te wonen, vind ik een mooi compliment’, zegt Agnes Thijs, Sales & Marketing Executive Retail van Silverjet.
Foto: Het team van Silverjet (vlnr): Agnes Thijs, Alexander van der Graaf, Jacintha Hendriks, Dewi Hafkamp en Silke Koning.