D-rt Groep: ‘Klant staat meer dan ooit centraal’ - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

D-rt Groep: ‘Klant staat meer dan ooit centraal’

Door: | 13 november, 2019

Onder het motto ‘Around the World’ worden 1.200 reisadviseurs van de D-rt Groep volgende week bijgepraat over trends, noviteiten en ontwikkelingen in de reisbranche. Het jaarlijks terugkerende event wordt gehouden op twee avonden, op 18 en 19 november.

De bijeenkomsten zijn bedoeld voor alle medewerkers van D-reizen, VakantieXperts en het onlangs toegevoegde Zonvaart Reizen. Ook ontvouwt de D-rt Groep haar nieuwe Strategy 2.0 waarin klantgerichtheid meer dan ooit centraal staat.

Don Kaspers, CEO van D-rt Groep licht het belang toe van de inspiratieavonden. ‘In een reiswereld waarin de ontwikkelingen en consumentenbehoeften snel veranderen, onderstrepen wij als D-rt Groep het belang om onze eigen medewerkers optimaal up-to-date te houden met de kennis van de markt. Tenslotte zijn uitgebreide informatie, het beste advies op maat en perfecte service de key assets van het reisbureau van de toekomst. We willen optimaal voorbereid zijn op het nieuwe reisjaar. Daarnaast blijft Around the World natuurlijk een fantastische teambijeenkomst, waarin we kennis delen en de teamspirit bevorderen. Met elkaar voelen we een geweldige drive om het nog beter te gaan doen.’

Het hele programma ademt klantgerichtheid, zegt D-rt Groep. ‘Meer dan ooit tevoren staan de wensen en behoeften van de veranderende klant centraal. In de plenaire sessie draait het naast noviteiten uit het bedrijf, de marketingcampagnes en de trends uit de markt, vooral om D-rt’s Strategy 2.0. Deze richt zich nog sterker dan voorheen op het belang van klantgericht denken en doen.’

Na het plenaire gedeelte splitsen de reisadviseurs zich op in groepen en krijgen ze in ‘marktvorm’ korte presentaties om hun kennis up-to-date te houden.

Nieuw dit jaar zijn de dynamic packaging-presentaties die inspelen op de groeiende wens van de reiziger om zelf zijn reis samen te stellen. Zo combineren partijen als Webbeds, AirTrade en autoverhuurpartner Sunny Cars hun presentaties. Ook nieuw is dat leveranciers als Disney, Disney Cruiselines en Zeetours hun krachten bundelen en zich als concept presenteren aan de reisadviseur.

(Visited 498 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.