Corendon is één van de officiële nationale partners van het Eurovisie Songfestival 2020. De touroperator houdt de komende maanden diverse acties in Nederland en België waarbij klanten van Corendon tickets kunnen winnen voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei.
‘Met meer dan 180 miljoen kijkers is het Songfestival wereldwijd het grootste live TV muziekevenement en daardoor het perfecte platform om bij een groot publiek onder de aandacht te komen’, zegt Dick Gussen, Marketing- en Brandmanager.
‘We zijn er trots op dat Corendon een bijdrage mag leveren om miljoenen mensen door middel van muziek met elkaar te verbinden. Deze unieke kans om nationaal partner van het Eurovisie Songfestival te zijn, hebben we dan ook met beide handen aangegrepen. Het thema van dit jaar Open Up past goed bij Corendon, omdat wij onze klanten door middel van reizen, andere landen en daarmee ook andere culturen laten ontdekken. Daarnaast past deze samenwerking ook goed bij ons vanwege de diversiteit binnen onze eigen organisatie. Een doel dat het Songfestival ook nastreeft.’
Via de social media-kanalen en de websites maakt iedere Corendon-klant kans op tickets om in Rotterdam één van de negen shows van het Eurovisie Songfestival te bezoeken. Volgens Gussen dé manier om de Nederlandse inzending van dichtbij te kunnen aanmoedigen.
‘Daarnaast zijn de winnaars ook onze gast in het speciale Eurovision Village in Rotterdam om te genieten van bijzondere activiteiten.’
Niet alleen de touroperator maar ook Corendon Dutch Airlines maakt deel uit van het partnerschap. ‘Om dit te bekrachtigen, zullen wij binnenkort één van onze toestellen omdopen tot een heus Eurovisie Songfestival-vliegtuig’, zegt Gussen.
Alle activiteiten van Corendon rond het Eurovisie Songfestival zijn hier te vinden.