Onder het motto ‘Ieder z’n Center Parcs’ heeft Center Parcs een nieuwe campagne gelanceerd. Hiermee speelt het bedrijf nog meer in op de uiteenlopende wensen van gasten en potentiele gasten.
‘Want meer tijd doorbrengen met elkaar betekent niet voor iedereen hetzelfde’, zegt het bedrijf. ‘De één gaat voor een lange strandvakantie, de ander kiest voor een lang weekend avontuur of voor een midweek ontspannen midden in de natuur. Bovendien kunnen de vakantiewensen óók in hetzelfde gezelschap sterk verschillen.’
Center Parcs speelt in op het gevoel van vrijheid waarnaar volgens het bedrijf steeds meer mensen op zoek zijn. ‘Dat gebeurt door volop keuze te bieden uit een rijk aanbod waaruit iedereen zijn ideale vakantie kan kiezen.’
De campagne is vanaf vrijdag te zien op tv en online in Nederland en België.
Center Parcs houdt vast aan de succesvolle pay-off ‘Echt even samen’. Door deze pay-off aan de nieuwe campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ te verbinden, wil de exploitant van vakantieparken nadrukkelijker inspelen op de grote diversiteit van haar bezoekers en hun uiteenlopende behoeften.
Center Parcs heeft de laatste tijd diverse vakantieparken, zowel in Nederland als in het buitenland, volledig vernieuwd. De komende jaren investeert het bedrijf ruim 600 miljoen euro in de vernieuwing van andere parken.
Zo is Center Parcs Park Zandvoort in mei 2020 volledig vernieuwd. In diezelfde maand wordt ook Center Parcs Park De Haan in België geopend. Center Parcs De Eemhof en De Kempervennen ondergaan komend jaar een grootschalige vernieuwing. (Foto: Center Parcs).