Amadeus sluit partnerschap met Booking.com: 30 procent meer aanbod - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

Amadeus sluit partnerschap met Booking.com: 30 procent meer aanbod

Door: | 23 mei, 2019

Amadeus gaat het aanbod van Booking.com integreren in zijn Amadeus Travel Platform. Hierdoor groeit het accommodatie-aanbod van Amadeus met 30 procent. Het partnerschap betekent dat reisverkopers over meer content beschikken. Amadeus spreekt van ‘een mijlpaal voor de distributie’.

Via Booking.com worden elke dag meer dan 1,5 miljoen kamernachten gereserveerd in 228 landen en regio’s wereldwijd. Door de nieuwe samenwerking tussen Amadeus en Booking.com hebben reisverkopers nu toegang tot de uitgebreide content van het boekingsplatform, van hotels, motels en resorts tot woningen, appartementen en veel andere accommodaties die nu via het Amadeus Travel Platform worden aangeboden.

Wens
Reisverkopers hebben 30 procent meer accommodaties via Amadeus beschikbaar. Ze krijgen de komende maanden toegang tot de nieuwe content via meerdere kanalen, waaronder Amadeus Selling Platform Connect en, voor zakelijke boekers, via Amadeus cytric Travel & Expense.
Het uitgebreide aanbod aan accommodaties van Booking.com wordt samen met andere reiscontent weergegeven, zodat het voor agenten makkelijker wordt om de hele reis van een klant boeken.
Met de extra content kunnen zij nog beter tegemoet komen aan de wens van klant, die graag een grote keuze heeft. Zij kunnen prijsvergelijkingen maken en de hele reis in één keer boeken.

Innovatie
‘We zijn voortdurend op zoek naar strategische samenwerkingsverbanden die ons in staat stellen om nog meer mensen over de hele wereld te bereiken, waardoor ze hun ideale reiservaringen makkelijk kunnen ontdekken en boeken via Boeking. Com’, zegt Ripsy Bandourian, vice-president Partnerships bij Booking.com. ‘We zijn verheugd om samen te werken met een partner als Amadeus die onze passie voor technologie en innovatie echt deelt.’

Voordelen
Jorge Elliott (executive vice-president Travel Content Sourcing en Travel Channels Amadeus) zegt ervan overtuigd te zijn dat de samenwerking tussen Amadeus en Booking.com veel voordelen zal opleveren voor reisverkopers die zijn aangesloten bij Amadeus. ‘De technologie van Amadeus in combinatie met de inhoud van Booking.com betekent dat reisverkopers de content van Booking.com kunnen doorzoeken, boeken en integreren, zodat het boekingsproces eenvoudig is en reizen makkelijk kunnen worden aangepast. Dit hoort allemaal bij onze missie om een ​​Live Travel Space te bouwen om betere reiscontent te maken.’

(Visited 189 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel