Airberlin werkt graag samen met de reisbranche en om dat te benadrukken, verloot de Duitse airline 20 retourtickets naar verre bestemmingen. Wie kans wil maken, dient een initiatief te ontplooien om de verre routes van airberlin en partners te verkopen.
Tips van salesmanager Bjorn Gianotten: organiseer een mini-beurs, houd een loterij of social media-actie of stel bijvoorbeeld een pakketreis samen met een hotel. ‘Focus op één bestemming waar je sterk in bent, of promoot ze allemaal. Denk out of the box, wees creatief, commercieel en concreet’, zegt Gianotten.
Acties dienen vóór 31 januari 2016 plaats te vinden. Stuur de beste ideeën vóór 23 november naar
actie-nl@airberlin.com. Deelnemers maken kans op 2 van de 20 retourvluchten die airberlin beschikbaar stelt.
Gianotten zegt
Beste Walter, het is zoals Klaas-Jan schrijft. Wij als airline hechten juist veel waarde aan de samenwerking met de Nederlandse reisbranche die het merendeel van onze omzet genereert (zie ook airberlin.com/samenwerken). Ik heb deze actie juist bedacht om die samenwerking nog verder te verstevigen. De tickets zijn bestemd voor de ideeen waarvan we na uitvoering door de betreffende partij het beste resultaat verwachten. Met vriendelijk groeten, Bjorn Gianotten, Country Manager Benelux van airberlin.
Klaas-Jan van Woerkom zegt
Waarom zo negatief Walter? Co-creatie tussen twee partijen die samen de klant zo goed mogelijk willen bedienen, wat is daar mis mee? De airline hoeft niet in haar eentje het wiel uit te vinden én waardeert op deze manier de kennis en ervaring van de retailpartners. Lijkt mij een win-win.
Van tiel zegt
Erg goedkope manier om zo aan pakkende communicatie ideeën te komen. Een serieuze luchtvaartmaatschappij absoluut onwaardig.