Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

TUI beloont deelnemers verkiezing met reis

Door: | 15 mei, 2018

TUI heeft alle medewerkers van de tien eigen filialen die dit jaar de finale bereikten van de verkiezing Reisbureau van het Jaar beloond met een TUI-reis. De beloning gaat niet alleen naar de vijf TUI reisbureaus die winnaar zijn geworden, maar naar alle medewerkers van de tien kantoren die dit jaar in de finale stonden.

General Manager Arjan Kers en retaildirecteur Nico van der Veer brachten het goede nieuws maandagavond na afloop van de feestelijke gala-avond waar de winnaars bekend werden gemaakt. ‘Een fantastisch beloning die de medewerkers de mogelijkheid geeft om onze TUI producten nog beter leren kennen, wat uiteindelijk bijdraagt aan verrijking van kennis die ze kunnen overdragen aan onze reizigers’, zegt Kers.
Aanvankelijk wilde TUI per reisbureau een budget beschikbaar stellen, waarvan de medewerkers op reis konden gaan. Dat zou echter tot verschillen leiden, aangezien het aantal medewerkers per reisbureaus verschilt. Daarom is gekozen voor een beloning per medewerker.
‘We vinden dit een passende manier om onze medewerkers te bedanken voor hun inzet bij de verkiezing’, zegt Nico van der Veer. ‘Tegelijk willen we hen stimuleren om volgend jaar weer mee te doen. We hechten veel waarde aan de verkiezing, omdat deze de kwaliteit van de reisbureaus vergroot.’

In totaal waren tien reisbureaus van TUI genomineerd voor  de finale, soms met twee kantoren per provincie. Uiteindelijk wonnen TUI reisbureaus in de provincies Flevoland (TUI Lelystad), Gelderland (TUI Nijmegen-Dukenburg), Utrecht (TUI Nieuwegein), Zeeland (TUI Terneuzen) en Zuid-Holland (TUI Wassenaar).

Volgens Arjan Kers is de uitslag een duidelijk bewijs dat het geloof van TUI in de fysieke reisbureaus als belangrijk verkoopkanaal meer dan terecht is. ‘Persoonlijk advies van een reisverkoper met kennis van zaken heeft voor veel reizigers een belangrijke meerwaarde. Het is een vorm van ontzorgen die weer aan populariteit toeneemt.’
TUI onderscheidt zich positief met zijn omnichannel aanpak, zegt Kers, waarbij de 130 TUI reiswinkels, de website TUI.nl, de contactcenters en de mobiele reisadviseurs als het ware één geheel vormen.
Volgens retaildirecteur Van der Veer is het reisbureau springlevend. ‘Daarom zijn wij nog steeds op zoek naar reisbureaus om over te nemen. We hebben nu 130 kantoren, verspreid over heel Nederland, maar er zijn nog wel wat witte vlekken die we willen invullen.’

Foto: de medewerkers van alle tien TUI-reisbureaus bij elkaar, na afloop van de gala-avond.

(Visited 1.315 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties