Verre reizenspecialist 333travel heeft de virtuele reisassistent ‘Joy’ gelanceerd. Hiermee wil 333travel zijn service ook buiten kantooruren leveren.
‘We gaan al heel ver in persoonlijke service. Elke klant wordt persoonlijk gebeld om de reiswensen te bespreken waarna een vrijblijvend digitaal reisvoorstel wordt verstuurd. Het liefst zouden we onze klanten 24 uur per dag persoonlijk willen bedienen’, zegt Frangken Tuhumena, CEO van 333travel.
Om de service ook buiten kantooruren te kunnen leveren, is er nu de virtuele reisassistent ‘Joy’. Deze kan op veel vragen antwoorden en verwijst met linkjes ook door naar informatie op de uitgebreide en vernieuwde website van 333travel.
‘We hebben zes maanden getest met onze virtuele reisassistent en dit heeft ons veel inzicht gegeven in het gedrag van onze reizigers’, zegt Tuhumena. ‘Onze doelstelling is om buiten kantooruren nog meer klanten te kunnen bedienen, waarna wij persoonlijk telefonisch contact zoeken met de klant. Via Joy kunnen klanten onder meer een gedetailleerde offerteaanvraag doen. Deze zal direct tijdens kantooruren worden verwerkt.’
Sinds de overname van 333travel door Frangken Tuhumena, een kleine twee jaar geleden, werkt het bedrijf met het hele team naar 333travel 3.0. ‘Na het ontwikkelen van het eigen backoffice systeem en de lancering van een compleet vernieuwde website is de lancering van de virtuele reisassistent een volgende stap om 333travel verder te laten groeien.’