Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

‘ZRA is voor de consument geen bekend begrip’

Door: | 16 januari, 2020

Personal Touch Travel (PTT) heeft voor de eerste keer een stand op de Vakantiebeurs, tevens als enige ZSO. Voor PTT een mooie kans om te laten zien aan de klant wat een ZSO en ZRA te bieden hebben. ‘Dat is voor veel mensen nog niet duidelijk.’

Lianne Schilderman, marketing en communicatie bij Personal Touch Travel op de Vakantiebeurs Vakdag: ‘Daar liggen absoluut kansen. De klant kiest niet voor een ZSO maar voor een ZRA. Maar dan moet de klant die ZRA wel kennen. Anders komen ze daar niet terecht. ZRA is voor de consument ook geen bekend begrip. Op deze manier kunnen we laten zien wat wij precies doen, en hoe we de klant kunnen helpen om een goede ZRA in de buurt te vinden.’

Goed jaar
De ZSO heeft een goed jaar achter de rug, afgesloten met dubbele cijfers. Peter van Gerven, productmanager: ‘We verwachten dat in 2020 de omzet blijft groeien. Met ook nieuwe ZRA’s die bij ons aansluiten, dan wel niet via onze eigen Academy, wat heel goed loopt.’ Personal Touch Travel telt nu bijna 160 ZRA’s.

Foto: Peter van Gerven en Lianne Schilderman op de Vakantiebeurs Vakdag. 

(Visited 521 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.