De nieuwe digitale editie van TravMagazine is uit en delen we wederom met de hele branche. Dus ook met alle thuiswerkers die juist in deze tijd op de hoogte willen blijven van het laatste reisnieuws en reacties uit de branche, maar geen thuisabonnement hebben op TravMagazine. Met de digitale editie kunnen we zo kort mogelijk op het nieuws zitten, zodat de lezer niets mist.
Hoe moet je als reisbedrijf communiceren in tijden van een coronacrisis? Moet je eigenlijk wel communiceren? En wat? In de (derde) digitale editie van TravMagazine geven PR-experts gratis advies.
TUI heeft zijn eerste reisbureaus weer geopend. Suzanne Goossen en Nico van der Veer vertellen wat de verwachtingen zijn. ‘De klant heeft behoefte aan persoonlijk contact.’
Frank Oostdam (ANVR) schetst de drie trajecten om overheidssteun voor de reissector te krijgen. Hij hoopt op een gewillig oor. Henri de Groot (VX de Groot Vlaardingen) heeft ‘kneiterhard gewerkt’ en is coronaproof.
Drie ZRA’s vertellen over hun week: ‘Mijn vechtlust komt weer terug.’ Jozef Verbruggen (Untamed Travelling) staat te popelen om weer in actie te komen. ‘Onze klanten boeken alleen in uiterste nood een vakantiehuisje in Drenthe.’
De reisbranche denkt mee over protocollen voor de anderhalve meter-samenleving. Het wordt even puzzelen, maar het begin is er. Met Frank Radstake (ANVR), Ingeborg Jansen (Het Buitenhof), Robert Ermers (SRC) en Jan de Ridder (Sawadee).
We appen met Corné Hoogendoorn (33), die als Young talent een jaar plaatsneemt in het ANVR-bestuur, en ook nog eens directeur Marketing bij Corendon is.
In de tweede serie videoboodschappen steken branchegenoten elkaar een hart onder de riem. Met Vincent Hekkert (EURAM) en Boris Becker namens AIDA.
Reisorganisaties en bestemmingen blijven video’s delen. De leukste filmpjes van deze week.
En nog veel meer…
Namens de redactie, veel leesplezier!