Thomas Cook lanceert een geheel nieuwe manier om zijn wintergidsen te presenteren. Centrale vraag daarbij is of reisadviseurs de belangrijkste usp’s kunnen dromen.
Onder het motto Dream, Call & Connect e-learning ontvangen reisadviseurs vier weken lang een puzzelstukje dat onderdeel vormt van de Dream, Call & Connect puzzel. Elke week staat een noviteit van Neckermann of Vrij Uit centraal, inclusief een vraag die online beantwoord moet worden via thenfactor.nl/dream-call-connect.
Canarische Eilanden
‘Bij Neckermann gaat het vooral om noviteiten over de Canarische Eilanden, Kaapverdië en de Rode Zee, terwijl het bij Vrij Uit vooral gaat om wintersport en steden’, zegt Helen Boven, senior accountmanager van Thomas Cook.
Code
Tussendoor zijn er nog twee social media incentives, gesponsord door transavia.com en de Malaga Tourist Board, waarmee extra prijzen kunnen worden gewonnen. Na vier weken is de puzzel compleet en wordt tevens een code zichtbaar.
Deze code geeft agenten en ZRA’s toegang tot de nachtelijke bel-actie van Dream, Call & Connect. Deze bel-actie vindt plaats in de nacht van 15 op 16 september. Tussen 00.00 en 02.00 uur worden reisagenten die in de e-learning de meeste punten behaalden, door medewerkers van de afdeling sales gebeld om te testen of ze de noviteiten van Neckermann en Vrij Uit kunnen dromen. ‘We rekenen op een gezellige nacht’, zegt Boven.
Deelnemers kunnen diverse prijzen winnen, van tickets naar Barcelona tot een geheel verzorgde reis naar SENTIDO Amaragua in Spanje.
Door Theo de Reus
© 2014 TravMedia Company Hilversum. Alle rechten voorbehouden