Sundio Group en Transavia hebben een nieuwe meerjaren overeenkomst afgesloten. Dat betekent dat de bedrijven de komende jaren samen zo’n 500.000 passagiers gaan vervoeren.
Transavia-topman Mattijs ten Brink wil nog hechter gaan samenwerken met Sundio. De touroperator heeft volgens hem net als Transavia de ambitie om continue te vernieuwen en zich aan te passen aan de wensen van de klant. ‘Met deze vernieuwde bundeling van krachten verstevigen we onze leidende positie en bieden we klanten het beste product in zijn soort.’
Vakantie
Volgens Gert De Caluwe, CEO van Sundio, past de samenwerking met Transavia in het streven naar kwaliteit tijdens de hele vakantie. ‘Het vakantiegevoel moet starten vanaf het moment dat onze gasten inchecken op de luchthaven en aan boord gaan van hun vliegtuig. Vanaf dit moment is onder andere kwaliteit, klantvriendelijkheid en vernieuwing enorm belangrijk. Deze klantfocus en ambitie tot constante verbeteringen zit even hard in het DNA van Transavia als in dat van ons.’
Deze zomer vliegen twee Transavia-vliegtuigen in een eigen beschildering van het label Sunweb. Hiermee laat Sundio meteen de nieuwe huisstijl van haar label Sunweb zien.
Foto: de directie van Sundio Group en Transavia (vlnr): Marcel Neomagus, Mattijs ten Brink, Gert De Caluwe, Erik-Jan Gelink, Harm Groot en Dirk Neelis.