Rutgher Verstrepen (ex-TUI, ex-Thomas Cook) versterkt sinds deze week het salesteam van de Vakantiebeurs. Daarnaast is hij salesmanager van het B2C-portfolio van de Jaarbeurs, met onder andere de Kampeer & Caravan Jaarbeurs en MOTORbeurs Utrecht.
‘Ik kijk ontzettend uit naar hetgeen komen gaat. Het zijn bijzondere tijden voor iedereen en ik ben super blij dat ik het vertrouwen heb gekregen om te mogen starten en in ieder geval tot en met Vakantiebeurs 2021 erbij ben’, zegt Verstrepen. ‘Het laat zien dat Jaarbeurs naar de Vakantiebeurs uitkijkt. Ik heb veel zin om iedereen uit de branche weer te zien en te spreken. Ook ga ik veel nieuwe contacten opdoen, waar ik ongetwijfeld veel energie van krijg.’
Karin Lodewijks, brandmanager van de Jaarbeurs/Vakantiebeurs, noemt Rutgher ‘echt een aanwinst voor ons team’.
‘We kunnen zijn kennis en ervaring met de sector goed gebruiken om Vakantiebeurs 2021 vorm te geven, en nu méér dan ooit. Ik ben blij dat Jaarbeurs ondanks de huidige ontwikkelingen onverkort in Vakantiebeurs gelooft en daarin investeert. Het salesteam is samen met Arjen van der Linden en Tineke Tees weer helemaal op volle sterkte.’
Rutgher Verstrepen heeft ruime ervaring binnen de reisbranche in diverse commerciële functies. Hij werkte 7,5 jaar bij TUI Nederland voordat hij in 2018 overstapte naar Thomas Cook, waar hij commercial owner/sales manager was.
Het team van de Vakantiebeurs is momenteel druk bezig met de conceptontwikkeling van het evenement, zegt Lodewijks. ‘We hebben vorige week vier brainstormsessies gehouden met circa 35 diverse partners uit de branche. In de online versie van TravMagazine van komende vrijdag vertel ik daar graag meer over.’