RMC-Meetup: Big Data & Google
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Next
event
in

58

days
Scroll naar boven

Top

big data

RMC-Meetup: Big Data & Google

Door: | 4 augustus, 2017

Save the date: RMC-Meetup op dinsdag 19 september
‘Big Data & Google: bikkelhard nodig’

De ANVR neemt u op deze RMC-bijeenkomst mee in de mogelijkheden van big data. Samen met sprekers van FacebookWhooz en digitalAudience duiken we in de wereld van big data. Experts vanuit ANVR-bedrijven geven een toelichting uit de praktijk, zodat u naar huis gaat met waardevolle en direct toepasbare kennis voor uw reisonderneming.

De mogelijkheden van big data lijken eindeloos. Reisorganisaties hebben veel klantdata en boekingshistorie. En niet iedere organisatie haalt hieruit wat er in zit. Naast enkele grote touroperators is er een longtail van spelers die met een relatief kleine organisatie een specifiek marktsegment bedienen. De investering in het effectief toepassen van big data is echter fors: u hebt te maken met kosten voor software, databases, experts die deze databases kunnen managen, analisten, en een marketingafdeling die de output moet vertalen. Dan is het niet makkelijk om de business case voor het gebruik van big data rond te krijgen.

Toch is dit bikkelhard nodig: als we immers iets van nieuwe spelers als Booking.com, Uber en Airbnb hebben geleerd, is het wel dat zij big data effectief inzetten en de reisbranche op conversie en andere KPI’s proberen te outperformen.

De vragen die elke reisonderneming heeft en aan bod zullen komen tijdens de RMC-Meetup:
– Hoe kunnen we komen tot kost- efficiënte modellen voor het gebruik van Big data?
– Hoe kunnen dit we voor een gemiddelde reisorganisatie betaalbaar krijgen?
– Welke modellen hebben een significante impact op de performance zonder grote financiële drempels?
– Hoe dit toe te passen bij het inkopen van Adwords?

Het programma:
14.30 – 15.00 uur: Aanvang
15.00: ANVR-voorzitter Frank Oostdam doet de aftrap
15.10: De deskundigen aan het woord:
– Eva van der Fliert, Client Partner Facebook
– Martin de Boer, directeur Marketing Corendon
– Harco van Uden, CEO ITG companies
– Ed Kassens, Innovation manager Whooz
– Ruben Niet, Founder digitalAudience
16.45: Vragen en discussie
17.15: Afsluiting met een borrel

Aantal plekken: 100, dus wees snel!*

*Bij grote belangstelling wordt voorrang gegeven aan ANVR-leden en branchepartners. Uiterlijk een week van tevoren krijgt u hiervan bericht.

Aanmelden is alleen voorbehouden aan leden van de RMC. Nog geen lid? Klik hier en registreer gratis.

Adres:
Arendstraat 19
1223 RE Hilversum
The Netherlands
+31 (0)35 67 28 830
info@reismanagementclub.nl

Meld u hier aan.

 

 

 

(Visited 540 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel