Winkelend publiek bij Albert Heijn kan vanaf nu bij de supermarkt een reis van Oad aanschaffen. ‘Dat past prima in onze brede distributiestrategie’, zegt commercieel manager Ton Hendriksen.
Consumenten kunnen bij Albert Heijn een voucher kopen voor een weekendtrip naar Parijs, die vervolgens op de site van Oad verzilverd kan worden. ‘We hebben zelf Ahold benaderd voor een samenwerking’, zegt Hendriksen. ‘Toen zij aangaven de Franse Weken te gaan organiseren hebben wij direct toegehapt.’
De busreizen van Oad worden niet alleen vermeld op displays en in de bonusfolder, maar ook in radioreclames. ‘De televisiecommercials zijn ook nog onderweg.’ Bij succes overweegt Oad de actie vaker te gaan doen. ‘Maar eerst de resultaten van de huidige actie afwachten.
Een tripje Parijs kost 99 euro per persoon, inclusief busreis en twee hotelovernachtingen. Optioneel kan een excursiepakket voor 49 euro per persoon worden bijgeboekt op de site van Oad. De actie loopt tot 24 augustus. Gereisd kan worden tussen 22 augustus en 19 december.
Door Klaas-Jan van Woerkom
© 2014 TravMedia Company Hilversum. Alle rechten voorbehouden