Onder de naam Premium all-inclusive lanceert Norwegian Cruise Line zijn nieuwe all-inclusive cruiseconcept op de Nederlandse markt. Het nieuwe concept werd woensdagmiddag gepresenteerd in de Kookfabriek in Amsterdam.
In Premium all-inclusive is veel inbegrepen, zoals alcoholische- en niet-alcoholische dranken, Lavazza koffiespecialiteiten tijdens maaltijden, servicekosten en fooien, maaltijden bij de buffetten waarbij ter plekke wordt gekookt, barbecues op het dek, informele eetgelegenheden en de hoofdrestaurants, maar ook entertainment, waaronder Broadway-hits, shows, muziek en komedie.
‘We hebben het beste entertainment in onze klasse. Daarvoor hoef je niet naar Londen of New York’, stelde Cristian Böll, managing director Europa, Midden-Oosten en Afrika.
Norwegian Cruise Line biedt ook solo hutten voor een redelijke prijs, waarbij passagiers die alleen reizen niet meteen voor een tweepersoons hut hoeven te betalen.
Het Premium all-inclusive concept werd in 2015 in Duitsland gelanceerd vanwege de populariteit van all-inclusive vakanties daar. Na het succes in Duitsland wordt het concept nu elders in Europa uitgerold. Voor de verkoop ligt de focus op de reisagent. ‘Die kan zijn klant het verschil duidelijk maken tussen een cruise en een cruise met Norwegian Cruise Line.’
Foto: Het managementteam van Norwegian Cruise Line (vlnr): Francis Riley (senior vice-president Sales & Operations) en Christian Böll (managing director Europa, Midden-Oosten en Afrika).