Gezien de omstandigheden komt TravMagazine voorlopig met een digitale editie, die we vanwege de bijzondere situatie met de hele branche willen delen. Dus ook met alle thuiswerkers die juist in deze tijd op de hoogte willen blijven van het laatste reisnieuws en reacties uit de branche, maar geen thuisabonnement hebben op TravMagazine. Met de digitale editie kunnen we zo kort mogelijk op het nieuws zitten, zodat de lezer niets mist.
De coronacrisis maakt creatief. In deze tweede digitale editie van TravMagazine komen talloze ondernemers aan het woord die van de nood een deugd hebben gemaakt.
Riks de Jong, de ‘Vakantieman uit Budel’, zorgt ervoor dat hij via Facebook top of mind blijft bij zijn klanten. Consultant Jitske Roos (what’s in a name?) biedt hulp aan de tulp. En Griekenlandspecialist Polyplan ziet na de crisis kansen voor het kleinschalige aanbod, van oudsher de core business.
TUI-topman Arjan Kers ziet hoe de crisis onvermoede talenten bij mensen naar boven haalt, maar zet tegelijk vraagtekens bij de haalbaarheid van de 1,5 meter economie aan boord van een vliegtuig.
Drie grote ZRA-organisaties zetten uiteen hoe zij hun franchisenemers zo goed mogelijk door deze tijd loodsen. Het motto: investeer nu in de toekomst.
Dan is er de tip van Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing: ‘Gebruik de relatieve rust om te werken aan je merk.’
De cruisesector, die eveneens zware tijden doormaakt, verwacht straks weer terug te komen, zegt CLIA-voorzitter Paul Nuyens: ‘Net als de getijden komen we terug.’
In het digitale magazine ook de eerste editie van de videoboodschappen, waarmee branchegenoten elkaar een hart onder de riem steken. Met de ‘complimentos’ en ‘see you in Utrecht City’.
We appen met Hanne Buis, die na 3,5 jaar Lelystad terugkeert naar Schiphol.
Onder het motto ‘Droom nu, reis later’ presenteren we een reisverslag naar Japan. Met voorpret en tips voor als we straks weer kunnen reizen.
En nog veel meer…
Veel leesplezier!