Expedia TAAP viert mijlpaal van 15 miljoen geboekte reizen - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

Expedia TAAP viert mijlpaal van 15 miljoen geboekte reizen

Door: | 6 augustus, 2019

Expedia TAAP (Travel Agent Affiliate Program) viert een mijlpaal van 15 miljoen geboekte reizen op haar platform.

Diego Pedrani, Senior Director Retail Distribution, van het Expedia Partner Solutions TAAP-merk zegt: ‘We zijn verheugd om zo’n belangrijk moment te markeren voor Expedia TAAP. Ons boekingsplatform heeft sinds de oprichting een sterke groei doorgemaakt. TAAP stelt reisbureaus in staat hun bedrijf te laten groeien door hun reizigers concurrerende tarieven en beschikbaarheid aan te bieden van de Expedia Group. Expedia TAAP biedt ook populaire functies zoals lokale ervaringen, last-minutes en concurrerende pakketprijzen.’

Expedia TAAP, onderdeel van Expedia Partner Solutions (EPS), een van de B2B-merken van de Expedia Group, wordt gebruikt door meer dan 35.000 agentschappen in meer dan 30 landen. Haar populariteit komt voort uit de toonaangevende technologie waarop het platform is gebouwd, met unieke planningstools zoals een aanpasbare routebouwer, onmiddellijke boekingsbevestigingen en realtime rapportage over transacties en inkomsten. Via Expedia TAAP hebben agenten via het reisaanbod van de Expedia Group toegang tot meer dan 600.000 accommodaties, vluchten van meer dan 500 luchtvaartmaatschappijen, autoverhuur van 175 providers en meer dan 35.000 activiteiten op de bestemming wereldwijd.

Pedrani vervolgt: ‘Een jaar geleden kwam TAAP onder de toegewijde zorg van ons team bij EPS, dat het platform extra middelen heeft geboden om te blijven gedijen. Als gevolg hiervan heeft het programma een versnelde groei doorgemaakt, waaruit blijkt hoezeer het platform de kracht van de Expedia Group ontsluit voor onze reisagentpartners. EPS is gericht op het leveren van de expertise, persoonlijke ondersteuning, technologie en hulpmiddelen om onze reisagentpartners in staat te stellen hun volledige potentieel te bereiken.
HolidayXP, een franchise van reisbureaus met 12 winkels, ligt op schema om in 2019 de boekingsgroei van 30% te overtreffen door het gebruik van Expedia TAAP als hun primaire boekingsplatform. Joe Line, algemeen directeur van HolidayXP: “We gebruiken Expedia TAAP omdat ze onze reizigers in staat stellen betere deals te vinden dan ze online zouden kunnen vinden en gemiddeld 15% op accommodatie besparen. Samenwerken met onze toegewijde Expedia TAAP-accountmanager heeft ons groeiende aantal reisadviseurs ook in staat gesteld om het maximale voordeel uit het platform te halen en onze bedrijfsgroei te stimuleren.’

(Visited 68 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.