De derde editie van TUI & friends is vanmiddag van start gegaan in Rijswijk. Over drie dagen verwacht de touroperator 600 reisagenten van de eigen TUI reisbureaus en TUI at Home, die in de mogelijkheid worden gesteld om in gesprek te gaan met zo’n 25 partners.
Het evenement wordt drie dagen lang georganiseerd in in het hoofdkantoor van TUI in Rijswijk. Ook dinsdag en woensdag kunnen medewerkers van de TUI reisbureaus en de ZRA’s van TUI at Home kennis opdoen bij de partner-reisorganisaties (de friends) die bij de retail van TUI worden verkocht. ‘Kennisoverdracht is iets waarin je constant moet investeren’, stelde Suzanne Goossen, Head of Retail van TUI.
Het was voor het eerst dat het evenement in de middag van start gaat. De aanwezige partners laten stuk voor stuk aan TravMagazine weten erg enthousiast te zijn over het event waar ze de mogelijkheid krijgen om persoonlijk contact te leggen met de (zelfstandige) reisagenten van TUI.
Naast het bezoeken van een reismarkt waar de verschillende partners aanwezig waren, was er de mogelijkheid om presenaties van Travel Trend en de Jong Inntra Vakanties te bezoeken.
Net als vorig jaar was het ook dit jaar mogelijk via een digitaal spelelement in aanloop naar het TUI & Friends Event al de nodige informatie over de samenwerkingspartners op te doen. Voor dit concept wordt samengewerkt met JustCurious.
Na afloop werd volop nagepraat bij een drankje en een hapje eten.
Binnenkort meer achtergronden in TravMagazine.
Foto boven (vlnr): Anke van Doveren (manager TUI at Home), Suzanne Goossen (Head of Retail Distribution) en Peter Efde (Retail Manager Operational).
Geef een reactie