
Corendon lanceert op de Vakantiebeurs twee nieuwe labels, ‘Charming’ en ‘Trendy’. De reisorganisatie ziet recentelijk een toename in het zoekgedrag naar kleinschalige accommodaties. Onlangs heeft Corendon ook het merk Karin’s Choice overgenomen.
Om de zoektocht naar bovenstaande kleinschalige vakantie voor de klant eenvoudiger te maken ging de reisorganisatie over tot het introduceren van de twee nieuwe labels. Volgens Corendon zijn de hotels met het label Charming ‘kleinschalig, gastvrij, sfeervol en sfeervol, met een uitstekend serviceniveau. Of het nu om een boutique hotel, appartement of een designhotel gaat; iedere accommodatie binnen dit label biedt persoonlijke service en intieme sfeer. Voor het label ‘Trendy’ zijn hotels geselecteerd met een moderne, stijlvolle inrichting, bijzondere architectuur of een uniek interieur. Vaak zijn deze accommodaties ideaal gelegen middenin of vlak bij het trendy uitgaansleven en het strand.’
Weg van de massa
Met het onlangs overgenomen Karin’s Choice wordt de klant die kleinschaligheid zoekt eveneens bediend: ‘Karin’s Choice richt zich op de klant die rust zoekt, weg van de massa en zelf zijn vakantie wil indelen. Dit label biedt kleinschalige, sfeervolle accommodaties in Spanje, Portugal, Griekenland, Italië en Curaçao. In het aanbod zijn luxe villa’s met privé zwembad, intieme boutique hotels of knusse appartementjes te vinden.’
beeld: Corendon, hotel met trendy-label