Voor eigenaren en marketeers van reis- en recreatiebedrijven is het kennisplatform ComebackMarketing.nl gelanceerd. RED Online Marketing heeft het initiatief genomen om zoveel mogelijk kennis over marketing in de coronacrisis op dit platform te bundelen.
De agenda:
- Google: Adverteren op Youtube – 14 mei
‘Echt uniek dat we Omid Yazdanpanah, product specialist Youtube bij Google, hebben die voor ons, in het Nederlands, een presentatie gaat geven.’
https://zoom.us/webinar/register/WN__hTg3ikTRAG6tXKp-99BjA - Tony’s Chocolonely’s missie in marketing – 19 mei
Een heel dynamisch webinar over hoe je zonder betaalde advertenties toch het populairste chocolade merk wordt.https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_PQNFLc_pStGvS6WgiF1anw - Visie Microsoft op coronacrisis – 20 mei
Een uniek partnership met Microsoft. Speciaal voor comeback marketing geeft James Murray – EMEA Product Marketing Lead, Microsoft Advertising een toelichting op trends.
https://1588111606750.eventbuilder.com/event/21011 - Introductie in Google Hotel Ads – 26 mei
Voor veel accommodatieverschaffers is Hotel Ads een kans om minder afhankelijk te worden van Google.
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_qjm0zxHPT4iZtZv8bKwsKA - Facebook’s: Redefining Travel during and after Covid-19 – 3 juni
De visie van Facebook op de veranderende consumentengedrag, nu en straks.
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_AN3YlsulTmifocff1qKTiw
Vind hier meer informatie: https://comebackmarketing.nl/webinars/