Column EURAM: Help, mijn klant verandert! - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

Column EURAM: Help, mijn klant verandert!

Door: | 5 augustus, 2019

Beste reisprofessional,

Als trouwe klant heb ik dit jaar weer een prachtige rondreis Canada geboekt via jullie. Alles op maat en zoals altijd alles keurig geregeld.

Ik ben wel een beetje teleurgesteld over de reisbescheiden voor deze dure reis. Ik ontving van u 30 A4-tjes wat u een roadbook noemt.

Kan dat niet anders? Mijn man en ik nemen onze telefoon en tablet mee en we zouden graag een digitaal roadbook willen ontvangen. Eén waarbij als we aankomen zien van welke band we onze bagage moeten halen. Eén waarbij we direct kunnen zien wat het weer ter plekke is. Die ons bij de hand neemt en precies laat zien waar we heen gaan, waar we inchecken, etc. Eén die foto’s van teksten van alle plaatsen, hotels en excursies toont. Maar ook één waarbij we direct de navigatie kunnen activeren. En één waarbij we leuke tips van u kunnen lezen en ook direct de vouchers kunnen downloaden en die aan de receptioniste van het hotel kunnen laten zien.

Beste reisprofessional, dit alles moet anno 2019 toch mogelijk zijn?

Herkenbaar? Dan werk je nog niet met EURAM!

Vincent Hekkert
Business Develepment Director EURAM

(Visited 473 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel