
Kurt Van der biesen werd recent benoemd tot Commercieel Directeur van Amadeus Benelux. In deze Team @ Work stellen de leden van het Leisure-Tour Operators-team zich nader voor.
Kurt Van der biesen (Commercieel Directeur Benelux, sinds 1 mei 2009 bij Amadeus)
Hubert van Velden (Manager Leisure-Tour Operators, bijna 8 jaar bij Amadeus)
Robert Evers (Product Marketing & Solution Expert, ruim 25 jaar bij Amadeus)
Patrick Sondag (IT Account Executive, 5 jaar bij Amadeus)
Stephanie Uilenberg (Accountmanager, 5 jaar bij Amadeus)
Wat maakt het leuk om bij Amadeus te werken?
Kurt: ‘Continu kunnen meewerken aan de ontwikkeling en het in de markt zetten van nieuwe oplossingen die anticiperen op de behoeften van de reisindustrie.’
Hubert: ‘Het internationale karakter en het mogen samenwerken met prachtige namen in de reissector.’
Robert: ‘Het werken in een internationale omgeving met daarbij een sterke lokale focus.’
Patrick: ‘Met collega’s werken aan ontwikkelingen en innovaties voor de klant in de Benelux-markt.’
Stephanie: ‘De oplossingen die Amadeus biedt aan reisagenten om werkprocessen in te richten en te optimaliseren. Daarnaast is het leuk om met collega’s over de hele wereld te werken.’
Wat is de kracht van Amadeus?
Kurt: ‘Ons DNA en onze mensen, wij zijn allen trots op dit bedrijf. Dat motiveert elk van ons om al het mogelijke te doen om onszelf, het bedrijf en onze klanten verder te laten ontwikkelen.’
Hubert: ‘Gave innovaties op een heel betrouwbaar en krachtig fundament.’
Robert: ‘Als Amadeus staan we dicht bij de klant door onze lokale vertegenwoordiging.’
Patrick: ‘De kracht van Amadeus is dat we een paar stappen voor zijn en vaak de oplossing/expertise al in huis hebben.’
Stephanie: ´De verschillende oplossingen die Amadeus biedt en die elkaar aanvullen voor de diverse sectoren in de reisbranche.’
Wat is de meest gestelde vraag van reisagenten/gebruikers?
Kurt: ‘Zoeken jullie nog een collega bij Amadeus?’
Hubert: ‘Waarom er nog steeds geen Holy Grail is voor het boeken van al het beschikbare vakantieaanbod. Techniek blijft een complexe zaak, maar we lopen we als relatief klein land voorop als het gaat om het zoeken, vergelijken en boeken van relevant vakantieaanbod, met krachtige tools voor B2C & B2B distributie. Daar ben ik stiekem best trots op.’
Robert: ‘Post-Covid ligt een sterke focus op efficiëntie in processen, want met minder mensen moet (hopelijk snel) hetzelfde werk worden geleverd als pre-Covid. Via onze nieuwe B2B-tool maar ook met onze Robotics-oplossingen in de GDS-omgeving dragen wij daar aan bij.’
Patrick: ‘Wanneer is het nieuwe Amadeus Leisure Platform B2B live?’
Wat zou je doen als je niet bij Amadeus werkte?
Kurt: ‘Documentaires maken.’
Robert: ‘In de IT voel ik me als een vis in het water, maar in de logistieke sector zou ik me ook zeker thuis voelen.´
Hubert: ‘Als fanatiek mountainbike-recreant: werken voor een high-end sportfietsenmerk. De innovaties in die sector zijn vooral de laatste jaren ongekend hoog.’
Foto: het team van Amadeus (vlnr): Patrick Sondag, Robert Evers, Stephanie Uilenberg, Kurt van der biesen en Hubert van Velden.