‘We zijn druk bezig met het vergroten van onze naamsbekendheid. Daar zullen we als salesteam nog meer aan gaan doen. Ook richting Nederlandse reisagenten is dit nodig, zodat zij nog beter weten wie FTI is en wat de voordelen zijn van het boeken bij FTI. We hebben er ook aan gewerkt ons product makkelijker boekbaar te maken’, aldus Joyce Akkersdijk (Sales & Marketing Manager FTI Reizen).
Onlangs kwam het nieuws naar buiten dat FTI met Air Cairo vluchten aan gaat bieden van Schiphol naar Hurghada. Akkersdijk laat weten dat het hoofdkantoor van FTI op de hoogte is van de wens om meer vluchtaanbod vanaf Nederlandse luchthavens te hebben. ‘Vooral naar bestemmingen als Egypte en Turkije. Het is voor ons heel belangrijk dat we een vluchtprogramma hebben vanaf Amsterdam of andere Nederlandse luchthavens. Als er met airlines wordt gesproken, dan weten onze collega’s in Duitsland wat er op de wishlist van Nederland staat. We kunnen nog veel groter worden in Nederland. Daar waren en zijn we nog steeds druk mee bezig. Het helpt enorm dat er meer groepsdeals worden gemaakt en dat we niet voor iedere individuele markt deals hoeven maken.’
Lees het volledige interview in TravMagazine #37 die morgen verschijnt.