Met een regen aan prijzen heeft Airberlin dinsdagavond zijn verkoopactie in Nederland afgesloten en tegelijk zijn aanbod naar de Verenigde Staten extra onder de aandacht gebracht. Ruim 80 reisagenten en vertegenwoordigers van touroperators waren naar De Stadsvilla in Arnhem gekomen, waar naast presentaties van airberlin en partners meer dan 30 prijzen werden weggegeven.
Om in aanmerking te komen voor prijzen moesten deelnemende agenten tussen 8 maart en 14 april zoveel mogelijk boekingen bij airberlin en codeshare partners naar de VS maken. Deelnemers maakten hierbij kans een reis te winnen naar een bestemming die ze zelf veel boekten.
De verkoopactie leidde tot veel extra boekingen en een druk bezocht event in Arnhem, met presentaties en speeddate sessies van airberlin en deelnemende partners Düsseldorf Airport, Visit Orlando, GMCVB (Miami), Fort Myers & Sanibel, Naples, Marco Island & Everglades, NYC & Company (New York) en het Sheraton Düsseldorf Airport.
Düsseldorf
Na een Amerikaans buffet, met een hoog gehalte aan hamburgers, werden de 30 prijzen uitgereikt. Deze varieerden van shopping vouchers van Düsseldorf Airport, plaatsen op de studiereis naar Orlando (de eerste vlucht op 6 mei) tot complete pakketreizen voor twee personen naar New York, Orlando, Miami, Fort Myers, Sanibel, Naples, Marco Island & Everglades en de Seychellen. Daarnaast werden veel extra prijzen weggegeven. Kortom, het leek erop dat bijna niemand met lege handen naar huis ging.
Foto: team Airberlin (vlnr): Roel Bouten (Senior Account Manager Netherlands & UK), Elze Hagethorn (Account Manager Netherlands) en Bjorn Gianotten (Country Manager Benelux).