
Onder het motto ‘Retail Goes Wild’ heeft TUI afgelopen week een groot event voor de eigen TUI-collega’s gehouden. Het event bestond uit een bezoek aan diverse dierentuinen, kennissessies en een afsluitende TUI Waku Waku Quiz.
Verspreid over meerdere dagen bezochten de 600 TUI-medewerkers vijf verschillende dierentuinen in het land. Zij konden kiezen uit Burgers Zoo, Wildlands, Artis, Blijdorp en de Beekse Bergen.
Daarnaast werd in twee sessies de nodige informatie gedeeld. Op elke locatie was er een dierenexcursie. Het programma werd afgesloten met, hoe kan het ook anders, een TUI Waku Waku Quiz.

‘We zijn precies halverwege het boekjaar. We vinden dit een mooi moment om alle retail-collega’s weer bij elkaar te brengen’, zegt Suzanne Goossen, Head of Retail van TUI Nederland.
‘Waarom dan in een dierentuin? Omdat we natuurlijk weten dat we veel kunnen leren van dieren, en veel gelijkenissen hebben. Er gebeurt zo veel om ons heen, niet alleen in de organisatie, maar ook buiten de organisatie. En hoe gaan dieren en mensen met veranderingen om? Het Retail Goes Wild-evenement is een informele get-together, weer even elkaar buiten de winkel zien. Iedereen ging weer met veel nieuwe inspiratie naar huis om dit boekjaar succesvol af te ronden.’
Tijdens het event werd ook het nieuwe vitaliteitsprogramma de Retail Wellbeing Weeks geïntroduceerd.
‘We willen meer aandacht voor het mentale welzijn van onze collega’s. Daarom staan de komende weken in het teken van vitaliteit en energie.’
