
AVIAREPS Benelux gaat de bestemming Japan vertegenwoordigen op de Nederlandse markt. De samenwerking met het Japans verkeersbureau JNTO duurt vooralsnog tot eind maart volgend jaar.
AVIAREPS gaat de Japanse belangen op het gebied van marketing, PR en trade behartigen.
Japan is sinds 11 oktober 2022 weer geopend voor individuele toeristen. De Japanse overheid heeft inkomend toerisme een belangrijke pijler gemaakt in haar nationale groeistrategie.
AVIAREPS Benelux gaat JNTO helpen om haar groeidoelstellingen te realiseren en haar positie op de Nederlandse markt te versterken door middel van doelgerichte PR en marketing.
´Wij Nederlanders kennen Japan voornamelijk als het land van sushi, geisha’s, kersenbloesem en sumoworstelen. Maar het land heeft de Nederlandse vakantieganger-in-spé een schat aan reiservaringen te bieden’, zegt Martijn Strijker, General Manager AVIAREPS Benelux met gepaste trots.
‘Indrukwekkende steden zoals Tokyo en Kyoto, prachtige natuur waaronder slapende vulkanen en bamboebossen, een eeuwenoude rijke cultuur met fraaie tempels en shrines en natuurlijk de hoogstaande Japanse keuken. Wij zullen Japan het komende jaar onder de aandacht brengen van trade- en mediapartners en consumenten. Ons doel is het marktaandeel Nederlandse toeristen dat Japan als vakantiebestemming kiest, te vergroten. Binnenkort kan de markt de diverse initiatieven van onze kant verwachten.’ (Foto Shutterstock).