
De focus op het hoogste segment klanten, met als motto dat alles kan, mits ervoor wordt betaald. Dat is kort gezegd de rode draad in het aanbod van Silverjet Vakanties, dat dezer dagen zijn 25-jarig bestaan viert. Maandagavond kwamen bijna 200 relaties/partners naar Paleis Het Loo voor een receptie in stijl.
Voor de viering van het jubileum had oprichter Rob Bremer vier dagen uitgetrokken. In het weekend waren de 440 beste klanten uitgenodigd, die vanuit het hele land en zelfs uit België naar Apeldoorn kwamen. Voor maandag en dinsdag werden per dag 110 reisagenten uitgenodigd voor een high-tea.
Maandagavond waren circa 200 relaties/partners aanwezig om de mijlpaal in stijl te vieren met een hapje, drankje en rondleiding in Paleis Het Loo, dat recent voor ruim 100 miljoen euro werd gerenoveerd. Met recht een koninklijke jubileumviering.
Schrijver en hoogleraar Ap Dijksterhuis, bekend van het boek ‘Wie niet reist is gek’ gaf een presentatie over het belang van reizen.
De locatie in Apeldoorn was niet toevallig gekozen, want Apeldoorn is de gemeente waar Rob Bremer 25 jaar geleden zijn luxe reislabel lanceerde.
De eerste boeker was de bij velen bekende reisagent Jimmy Vollenbroek, die op 2 februari 1998 een reis naar Tenerife boekte.
Volgens grondlegger Bremer was er naast de vele scherp geprijsde ‘volumeaanbieders’ ruimte voor een kwaliteitstouroperator als Silverjet Vakanties. Zijn missie: een vakantieaanbieder met een hoogwaardig geselecteerd aanbod in combinatie met een optimale bereikbaarheid, een maximale flexibiliteit en dito serviceniveau.
Silverjet noteerde vorig jaar een klantwaardering van gemiddeld een 9,2. ‘Daarmee lijken wij aardig aan die verwachtingen tegemoet te zijn gekomen’, stelt Bremer met gevoel voor understatement.
‘Veel vaste gasten zijn in de afgelopen jaren dan ook meer dan 15 keer met ons op reis geweest.’
Na alle corona-ellende en de vele problemen op de luchthavens ziet Bremer meer dan genoeg redenen om met optimisme het glas te heffen op 2023.
Foto: Silverjet-oprichter Rob Bremer (midden) met financieel directeur Arno van der Horst en commercieel directeur Marie-Claire van den Akker.
Dank je Theo!!