
TravMagazine heeft zijn kortingsactie voor nieuwe abonnees verlengd tot het einde van dit jaar.
‘We merken dat de behoefte om onze content dagelijks te lezen nog nooit zo groot is geweest als nu’, zegt T.J. van Apeldoorn, Commercieel Directeur van TRAVel Media.
‘Onze redactie werkt inmiddels een jaar lang 7 dagen in de week de klok rond om de branche van het laatste nieuws te voorzien. Daarom willen we deze kortingsactie verlengen voor de rest van het jaar, tot 1 januari 2022. Zo investeren we in elkaar en helpen we elkaar waar we dat kunnen.’
TravMagazine lanceerde begin dit jaar haar geheel vernieuwde website, die gepaard ging met een kortingsactie voor nieuwe abonnees. Bij de vernieuwing is heel kritisch naar de bestaande website gekeken.
‘Er waren al een aantal punten die we graag wilden aanpakken, met name de ‘paywall’ op alle content die er al enkele jaren op zit. Hier zit ook meteen de grootste verbetering in mijn ogen’, zegt Van Apeldoorn.
‘Sinds 2014 was de content van de website niet zichtbaar voor mensen zonder een abonnement. We hebben dit aangepast naar de inmiddels bekende ‘Premium content’ formule. Op deze manier is er juist méér content beschikbaar voor mensen zonder een abonnement en zal er voor de betalende abonnees een constante stroom van Premium artikelen verschijnen met diepgang, longreads en uitgewerkte interviews. Wij vinden dat deze manier van betalen voor content meer bij deze tijd past.’
De kortingsactie voor nieuwe abonnees, die was bedoeld om de lancering van de nieuwe website te vieren, is nu verlengd tot 1 januari 2022. Word nu abonnee (Web Only of Compleet) en ontvang het eerste jaar 30 procent korting!
Bekijk deze pagina voor de abonnementen en de voorwaarden: