
Kennis opdoen om de veeleisende klant van nu goed te kunnen informeren en van dienst te kunnen zijn. Dat was het uitgangspunt van de D-rt Roadtrip, die D-rt Groep recent in Van der Valk Hotel in Vianen heeft gehouden. Het hotel werd voor twee dagen omgetoverd tot één groot reisbureau voor alle medewerkers. Zij werden geïnspireerd met alle trends, noviteiten en ontwikkelingen in de reisbranche.
De ontwikkelingen in de reiswereld volgen elkaar snel op en met de goed geïnformeerde, veeleisende klant van nu is het als reisorganisatie belangrijker dan ooit goed op de hoogte te zijn van trends, nieuwe bestemmingen en adviesmogelijkheden. D-rt Groep brengt daarom jaarlijks de hele organisatie onder één dak om al het nieuws zelf te horen. Verdeeld over twee dagen kwamen 1.100 medewerkers uit het hele land samen om in interactieve sessies kennis en inspiratie op te doen voor 2019.
Buiten de kennisoverdracht en inspiratie om is D-rt Roadtrip vooral ook een teambijeenkomst, onderstreept CEO Don Kaspers. ‘Het is geweldig om het complete team bij elkaar te hebben; er ontstaat een energie en teamspirit die zijn weerga niet kent. De nabijheid die we als D-rt Groep willen hebben richting onze klanten begint natuurlijk bij onszelf: de saamhorigheid als team. Die eenheid voelen we heel sterk. We zijn klaar voor een heel mooi jaar.’