
Brand USA, de marketingorganisatie voor de Verenigde Staten, lanceert de Brand USA Travel Week. De eerste editie van dit B2B-event wordt in Londen gehouden, van 9 tot en met 13 september 2019.
De workshop is bedoeld voor touroperators die reizen naar de VS aanbieden of dat willen gaan doen.
Een van de belangrijkste onderdelen van de Brand USA Travel Week is de Brand USA Travel Expo. Dit is een nieuw B2B-evenement voor Europa, waarbij Amerikaanse bestemmingen zich presenteren aan Europese inkopers.
De deelnemers bestaan voor 60 procent uit inkopers en 40 procent uit Amerikaanse leveranciers, met exposanten uit alle delen van de Verenigde Staten, waaronder toeristenbureaus, accommodaties, attracties, DMC’s en vertegenwoordigingsbedrijven.
Tijdens de Brand USA Travel Week komen ook sprekers aan het woord, gericht op de top marketeers, strategen en technologen in de toeristische sector.
‘De Brand USA Travel Week zal een rigoureuze verandering worden voor de Amerikaanse reisgemeenschap’, zegt Thomas Garzilli, chief marketing officer bij Brand USA. ‘Wij geloven dat dit initiatief het potentieel heeft om de huidige samenwerking tussen de VS en de Europese markt te transformeren en Europeanen meer mogelijkheden te bieden dan ooit tevoren om de VS ‘to, through and beyond the gateways’ te bezoeken.’
Voor meer informatie, neem contact op met Nicole Conrad, Manager Netherlands van Brand USA. Hier is haar mailadres.