
Software-ontwikkelaar 1TIS heeft zijn klantportfolio uitgebreid met onder andere Birdingbreaks, Maaskant Reizen en Dalstra.
‘Ook de niche-specialisten Eigen Wijze Reizen, Oppenheim Travel en Norske Turist Service hebben voor onze software gekozen. En heel recent Senlac Tours als meerdaagse schoolreizen-specialist en Comesta Reizen als specialist in groepsreizen op maat’, zegt directeur Rico van Loenen.
‘Wij hebben voor onszelf een stip op de horizon gezet en willen in de komende jaren een gezonde groei voor ons bedrijf bewerkstelligen. Wij zijn er klaar voor om te groeien en onze software verder in de reisbranche, de incentive-markt en de busverhuur-bedrijven te gaan implementeren. Wij hebben gekozen voor een productopbouw per klantgroep. Dit houdt in dat wij modules hebben ontwikkeld met specifieke bouwstenen. Een incentive-bedrijf heeft immers andere wensen met betrekking tot de productopbouw van onze software, dan een bus-touroperator of verre reizen specialist. Vanuit deze gedachte richten wij de producten per niche (klantgroep) in. Dat deze nieuwe productopbouw bijdraagt aan onze groei-ambities is een feit, gezien de nieuwe klanten die we mochten noteren.’