
Het salesteam van TUI heeft de afgelopen twee maanden 160 partner-reisbureaus in het hele land bezocht. Dat gebeurde in het kader van de bekende TUI Salesrun.
‘De Salesrun is altijd een van de hoogtepunten in het jaar’, zegt Sebastiaan de Vries, Head of 3rd Party Sales TUI Nederland & België.
‘Het team is met veel plezier het land ingegaan om onze partners te ontmoeten, het laatste productnieuws met hen te delen en ze te bedanken voor de samenwerking. Een mooie manier om te laten zien dat we er zijn voor onze partners en onze betrokkenheid te tonen bij dit voor ons zo belangrijke verkoopkanaal.’
De partners reageerden enthousiast op het bezoek.
‘Face to face zaken bespreken en even dat persoonlijke contact heeft absoluut onze voorkeur. Daarbij hebben we natuurlijk de ‘TUI hug’ voor elk teamlid met plezier in ontvangst genomen’, zegt Joey Meijer van Reisbureau Klooster Hoogezand.
Naar goed gebruik was er een ludieke attentie voor de partners. Deze keer in de vorm van een ‘TUI hug’, een warme plaid voor de koude winteravonden. Het belangrijkste (product)nieuws werd op een interactieve manier gedeeld. In de vorm van speciale boardingpassen voorzien van QR codes die toegang gaven tot de verschillende presentaties, van onder andere RIU, Rixos en TUI Hotels & Resorts. Daarnaast konden met verstopte letters in de presentaties ook nog eens prijzen gewonnen worden.
Het team kijkt tevreden terug op de Salesrun. (Foto TUI).
Geef een reactie